لوگو موسسه حساب برتر

سخن مدیرعامل

جناب آقای مهدی طهماسب پور

بنام خدای حسابگر، حسابرس و حسابدار زمین و اسمان و هر آنچه در اوست.
معتقدیم؛ جز این نیست که اندیشمندان سخت کوش در دستیابی به طرح ها و پروژه های سازنده ای است که شفافیت و راندمان بالا ویژگی جدایی ناپذیر آنها باشد. و این دست نیافتنی است جز با اتکا به تلاش های ریزبین و ژرف نگر متخصصانی که متعهدانه در پی حسابرسی و حسابداری و بررسی های کارشناسی محور هستند.
مفتخریم؛ که در قالب مجموعه ” موسسه خدمات مالی و مدیریتی حساب برتر” با همه تلاش و توان و با عزمی به استحکام پولاد و تفکری مبتنی بر جدیدترین یافته های علمی روز و به یاری از هدا و با تکا به شعار” حسابدار باید در حرفه خود صادق و امانت دار باشد” در سال های آتی افتخارات تازه ای بیافرینیم.

موسسه حساب برتر

درباره موسسه حساب برتر

امروزه مدیران کسب و کارها برای ارتقا مزیت رقابتی میتوانند با استفاده از دانش و اگاهی های بروز مالی و نیز داده و اطلاعات جامع، دقیق، صحیح و به موقع حسابداری، تصمیم گیری های هوشمندانه تری را اتخاذ نموده و فعالیت های اثر بخش تری را انجام دهند.

در راستای پاسخ گویی به نیازهای نوین کسب و کارها در حوزه مدیریت مالی، موسسه حساب برتر از سال 1388 با بهره گیری از برجسته ترین اساتید دانشگاهی و با تجربه ترین کارشناسان مالی تلاش دارد تا جامع ترین و حرفه ای ترین خدمات مالی را ارائه نماید.

موسسه حساب برتر با گذر از رویکرد سنتی حسابداری و با نگاهی مبتنی بر تفکر راهبردی، سیستمی و فردا نگر و همچنین رفتاری مبتنی بر مشتری مداری، صداقت، اعتماد متقابل و اخلاق حرفه ای رسالت دارد تا کسب و کارها را در مسیر ساختن آینده و پیشرفت همراهی نماید.

موسسه حساب برتر ارائه دهنده جـامع ترین، حـرفه ای ترین و مـتمایزترین خدمات

ارتباط با مشتری

رضایت مشتری برای ما، استراتژی بازاریابی و توسعه ی مجموعه است به همین جهت طراحی سیستم های اجرا، پشتیبانی، انتخاب نیروی انسانی، توسعه خدمات بر اساس نیاز و رضایت مشتریان انجام می گیرد.

مشتریان ما مبلغ خدمات حسـاب برتر هستند، ما برای رضایت مشتریانمان از بروزترین متدهای CRM استفاده میکنیم و اولویت اول برای ما امنیت اطلاعات مشتریانمان است، ما متعهد به حفظ اطلاعات مشتریانمان هستیم.

راهکار موسسه حساب برتر

  1. نیازسنجی و دسته بندی حرفه ای مخاطب
  2. ارائه راهکارهای متناسب با نیازهای شما برای سرعت بخشیدن به کار و کاهش هزینه ها

نیروی انسانی موسسه حساب برتر

مدیریت بیش از 100 پرسنل متخصص بر اساس سیستم رتبه بندی شده می باشد؛ در این سیستم تمامی پرسنل توسط رده بالاتر خود پشتیبانی می شوند و این امر احتمال خطا در امور پیچیده مالی را پایین می آوردبا موسسه حساب برتر نگران از بین رفتن اطلاعاتتان نباشید.

همچنین پرسنل حسـاب برتر به صورت هفتگی بر اساس نیاز های مشتریان آموزش داده میشوند و از اتفاقات بروز قوانین جدید مطلع شده و این موجب موفقیت در روند اجرایی پروژه های می گردد.

 

مدیرمالی
0
حسابرسی ارشد
0
حسابدار خبره
0
کارشناس حسابدار
0
کارشناس ارشد IT
0
کارشناس مدیریت
0
امور ستادی
0
پرسنل
0 +

مشاوران موسسه موسسه حساب برتر

اساتید برجسته دانشگاهی، مدیران بازنشسته ادارجات مالی، اتاق بازرگانی، انجمن های صنفی، اساتید مدیریتی و اقتصادی، تحلیل گران مالی مشاوران و همراهان همیشگی حساب برتر هستند.

دکتر مجید باقرزاده، دکتر اسدی، جناب آقای محمدی، دکتر فاریابی، دکتر آقاخانلو، جناب آقای مهدی زاده، جناب آقای پزشکی، جناب آقای غیاث یگانه